WALL STREET JOURNAL
NATIONAL REVIEW ONLINE
THE WEEKLY STANDARD
DRUDGE REPORT
THE WASHINGTON POST
SAN DIEGO UNION-TRIBUNE
NEW YORK TIMES


*=recently updated





Matthew Hoy currently works as a metro page designer at the San Diego Union-Tribune.

The opinions presented here do not represent those of the Union-Tribune and are solely those of the author.

If you have any opinions or comments, please e-mail the author at: hoystory -at- cox -dot- net.

Dec. 7, 2001
Christian Coalition Challenged
Hoystory interviews al Qaeda
Fisking Fritz
Politicizing Prescription Drugs

RSS FEED
<< current


Amazon Honor System Click Here to Pay Learn More













A note on the Amazon ads: I've chosen to display current events titles in the Amazon box. Unfortunately, Amazon appears to promote a disproportionate number of angry-left books. I have no power over it at this time. Rest assured, I'm still a conservative.



Monday, September 19, 2005
The curtain has fallen: The New York Times today rolled out its "TimesSelect" service putting its columnists behind screen that only those who are willing to pay $49.95 a year get to access. Paul Krugman, Maureen Dowd and Frank Rich just aren't worth it to me. The access that the service provides to their archive might be worth the moola, but I'm a little cash poor right now.

Having said that, if someone is interested in sponsoring a subscription for me, then I'll certainly buy it and share Krugman's foibles with the rest of you when he writes something particularly stupid or egregious. You can use the Amazon or PayPal buttons in the left sidebar.

I'm not quite sure yet what will become of the Krugman banner. It's been updated for Monday's column, since I can see from the one sentence summary that it's still not a plan for Social Security. Of course, if you're really interested in what Krugman is writing, you can look here -- at least until the Times lawyers shutdown "Bobby's" years-old copyright violation.

Is there anyone who can think of a plausible explanation why "Bobby" wasn't shut down years ago? Before today, he was merely cheating the Times out of a buck or two from its archive service. Today, he's republishing for free something the Times is actively charging people for. I'll start some conspiracy theories if "Bobby" is still doing his thing three months from now.

1:07 AM

Comments: Post a Comment

Powered by Blogger Pro™